Stagiair(e) Insights
Jouw functie
Tijdens je stage ondersteun je BrainSells consultants in het verzamelen, analyseren, interpreteren en presenteren van data. Je bent direct betrokken bij strategische opdrachten voor onze klanten, zowel snelgroeiende startups als grote (online) corporates. Je volgt het gehele BrainSells proces van de start van probleemanalyse tot en met de implementatie van de oplossing. Je leert alles over onze unieke neuromethodiek die branding, digital en sales synchroniseert.
Wat ga je doen
- Je gaat online. Diep, diep, de grotten in van het internet. ‘Deskresearch’ noemen we dat. Per project weer een andere case.
- Wat je hebt gevonden aan relevante tekst, visuals of bewegend beeld, weet je behendig te rapporteren. Of dat nu in het Nederlands is, of Engelstalig.
- Workshops of seminars hierover? Jij weet van aanpakken.
- Alles wat hierover gezegd wordt in voortgangsgesprekken, sessies en workshops, zet jij gemakkelijk om in een verslag.
- Deskresearch doe je uiteindelijk voor een hoger doel: onze strategy en creative consultants. Jij ondersteunt ze daarin.
Wie ben jij?
- Bij voorkeur zit je in het laatste jaar van een HBO of Master. Je kunt met heel veel studies bij ons aankloppen. Met Bedrijfskunde bijvoorbeeld, maar als jij ons kunt overtuigen dat Natuurkunde veel betere resultaten laat zien, be our guest.
- Het nieuws van de dag verslind je. En thuis vanaf de bank laat je regelmatig de deelnemers van ‘2voor12’, ‘Per Seconde Wijzer’ en ‘De slimste mens’ mijlenver achter je. Van geschiedenis tot de actualiteit. Van keiharde techniek tot softe studies. Je wilt het allemaal weten.
- Cijfers, letters, beelden. Jij vindt de rode draad.
- Jouw Nederlands is top, jouw Engels overtuigend genoeg.
- Je bent een aanpakker en kan je volledig focussen op een traject. Pragmatisch en flexibel. En je houdt van gezelligheid. Wij ook namelijk.
- Last but not least. Je stapt net zo makkelijk achter je scherm vandaan om jouw bevindingen aan een groter gezelschap te presenteren.
Onze tegenprestatie
- Al je collega’s zijn makkelijk in de omgang.
- Al onze klanten trouwens ook.
- Nu we het daar tóch over hebben, stuk voor stuk interessante klanten – nationaal en internationaal.
- Jouw stagevergoeding is marktconform.
Waar werk je en met wie?
Skills. Ervaring. Kennis. Da’s leuk allemaal wat hierboven staat, maar bij wie ga ik dan eigenlijk aan de slag? We horen het je denken. En terecht. Je werkt straks bij WADM agency. Opdrachtgevers vragen ons voor uitdagingen in communicatie waar ze zelf niet uitkomen of waar ze de middelen zelf niet voor kunnen maken. Strategy, Digital, Design en Human opdrachten. Bij voorkeur gemixt. We gebruiken daar allerlei werkwijzen bij. Self made vooral en doorspekt met neuromarketing. Het inmiddels befaamde BrainSells® is daar een mooi bijvoorbeeld van. WADM is multidisciplinair. Wij helpen klanten met de groei van hun business. Ondernemingen en organisaties kiezen bewust voor onze aanpak, omdat we concrete resultaten behalen. Omdat we hun onderneming meer waard maken. Omdat wij hen laten zien wat ze zelf niet meer zien. En daar. Ga jij ons misschien bij helpen.