Vacature

Stagiair(e) Content

HBOSocial mediaPostingPublishingOnlineStoriesFeedsFotografieAnimatieEdit
Stagair_Content

Jouw functie

Content. Content. Content. Jij ziet overal content in. Jij bent in staat om alles dat je tegenkomt om te vormen tot verhalen en verhaaltjes die precies op hun plek vallen. Als Stagiair(e) Content weet je wat werkt met creatieve content. En wat niet. Je snort de interessante (zelfgeschreven) copy bij elkaar, de beste foto’s, de passende video’s en verzorgt samen met jouw collega’s de posts, feeds en stories voor diverse social media.

Wat ga je doen

Je werkt met iedereen samen. Want iedereen zou voor jou de input kunnen leveren die jij nodig hebt voor jouw content. Je ondersteunt continu bij het traceren van de juiste teksten, beelden en video’s. Voortdurend. Eén keer te veel de andere kant opkijken en iets subliems missen, is jouw nachtmerrie. De planning van de content neem je ook voor je rekening. Wel zo handig. En je pakt de platform-communicatie op. Jouw actie geeft per slot van rekening reactie.

Wie ben jij

  • Social media hebben weinig tot geen geheimen voor je.
  • Je bent een alles-in-één content manager in wording. Je produceert je eigen creativiteit.
  • Je bedenkt, je schrijft, je fotografeert, je filmt, je knipt, je plakt, je edit en je publisht.
  • Zelfstandig en teamspeler tegelijk.
  • Meedenker. Doordenker.
  • Je verplaatst jezelf makkelijk in diverse doelgroepen.
  • En je opleiding? Media, Informatie & Communicatie, Media & Entertainment of CMD bijvoorbeeld.

Onze tegenprestatie

  • Al je collega’s zijn makkelijk in de omgang.
  • Al onze klanten trouwens ook.
  • Nu we het daar tóch over hebben, stuk voor stuk interessante klanten – nationaal en internationaal.
  • Jouw stagevergoeding is marktconform.

Waar werk je en met wie?

Skills. Ervaring. Kennis. Da’s leuk allemaal wat hierboven staat, maar bij wie ga ik dan eigenlijk aan de slag? We horen het je denken. En terecht. Je werkt straks bij WADM agency. Opdrachtgevers vragen ons voor uitdagingen in communicatie waar ze zelf niet uitkomen of waar ze de middelen zelf niet voor kunnen maken. Strategy, Digital, Design en Human opdrachten. Bij voorkeur gemixt. We gebruiken daar allerlei werkwijzen bij. Self made vooral en doorspekt met neuromarketing. Het inmiddels befaamde BrainSells® is daar een mooi bijvoorbeeld van. WADM is multidisciplinair. Wij helpen klanten met de groei van hun business. Ondernemingen en organisaties kiezen bewust voor onze aanpak, omdat we concrete resultaten behalen. Omdat we hun onderneming meer waard maken. Omdat wij hen laten zien wat ze zelf niet meer zien. En daar. Ga jij ons misschien bij helpen.

Geïnteresseerd?