Web design
Online ontwerpen waarmee je nieuwe kansen creëert.
Goed design en click-gedrag
Het verschil tussen B2C en B2B websites wordt steeds kleiner. De lat ligt steeds hoger wat dat betreft. De lat als het gaat om het vasthouden van de aandacht. Je krijgt een milliseconde om indruk te maken. En als het je gegund is misschien wel een paar hele seconden om je verhaal te doen. Dan staat de volgende digitale kennismaking alweer half op het scherm. Je verhaal moet dus kloppen en het design van je website is medeverantwoordelijk voor het succes. Het succes om van een paar seconden aandacht, acht seconden te maken, twintig seconden te maken, twee minuten te maken. Het succes dat men na drie of vier klikken nog steeds blijft hangen. Webbezoekers zijn meedogenloos. Zeker ook in het B2B aankoop- of oriëntatieproces.
Web design is merkbeleving
De website is bij uitstek je eigen online platform dat jouw corporate identiteit of je merkbeleving moet uitstralen. Dat er voor onze webdesigners elke dag technisch en digitaal meer en meer mogelijk wordt, is daarbij een groot voordeel. Want zo kunnen we die beleving steeds voller maken. Nog meer beleving meegeven. Visuele effecten, micro-interacties, micro-animaties, de rol van website als brand platform, etc. Waarbij we nog steeds rekening houden met vaste waarden als: toegankelijk, meer interactie, overzichtelijk, gebruikersvriendelijk, en natuurlijk rekening houdend met de macht van Google.
Whole Brain op een beeldscherm
Omdat we bij WADM ook websites ‘Whole Brain-proof’ maken, is onze benadering van websites uniek. Onze designs activeren tegelijkertijd verschillende denkstijlen. Zo wordt web design de sleutel voor online succes.
Geïnteresseerd?
Andere Design expertises
-
Motion design
Hou de aandacht vast met beweging.
-
Grafisch design
Design dat je gaat herkennen.
-
UI/UX design
Plussen in conversie en engagement.
-
Merk design
Onderscheidend design brengt een merk tot leven.
-
Design templates
Zelf maken. Met de skills van de meester.
-
Service design
Ontwerpen met de juiste toon voor elk klantcontact.
-
Visuele identiteit
Van buiten er uitzien zoals je van binnen bent.