Digital

Data-integratie

API’s om van data, jouw eigen big data te maken.

Wil je je website of e-commerce platform koppelen aan het ERP binnen je organisatie? Exact Online? Microsoft Dynamics? Wij ontwikkelen uiteenlopende op maat gemaakte API’s, de koppelingen die je nodig hebt om informatie uit te wisselen tussen verschillende software-systemen. Met API’s kunnen we specifieke informatie of een functionaliteit beschikbaar stellen voor jouw website. Of andere systemen de mogelijkheid geven om informatie toe te voegen. Met meerdere koppelingen maak je van jouw data, ineens big data.

Voordeel voor jouw klant

Wij kunnen (bijna) alle API-koppelingen maken. Met name de afgelopen tien jaar hebben de diverse technieken en systemen een enorme vlucht genomen. Erg handig voor de verrijking van jouw website of webshop. Bijvoorbeeld bij het uitvoeren van transacties. Maar ook om vacatures op te halen uit jouw website en te gebruiken in externe systemen, zoals een online vacaturebank. Jouw website of webshop moet niet alleen informatie of producten aanbieden. Het moet voordeel en gebruiksgemak bieden. Voor jouw klant en voor jouw organisatie. Dat kan met diverse API’s: ERP (7T, NAV, GRIPP), marketing automation (Active Campaign, Mailchimp), logistiek (PostNL, UPS), Market places als Google shopping. Maar natuurlijk ook betaalsystemen als iDEAL, PayPal en Credit Cards. Location based API’s, administratieve koppelingen als KvK Online, de gebruikelijke socials of een koppeling met WhatsApp. Een koppeling om online afspraken te maken of nog specifieker, een API met het Digitaal Opkopers Register (DOR). Voordeel is overal te vinden.

Meer grip op jouw doelgroep

Trek de regie naar je toe met API’s. Pas API’s toe die de informatie uitwisselen waar jouw klant of gebruiker iets aan heeft. Maar ook, waar jij als aanbieder voordeel bij hebt. Door koppelingen te maken met de juiste systemen maak je het mogelijk om sneller transacties te doen, efficiënter te werken, kosten naar beneden te halen of daadwerkelijk betere kwaliteit te leveren. Een betere grip op je data betekent automatisch een betere grip op je doelgroep. Of die doelgroep nu bestaat uit klanten, gebruikers, leveranciers, of een mix hiervan. Met meer regie over je betaalsystemen, ordersysteem, sales funnel, logistieke proces, service design of administratieve processen, maak je je digitale strategie waardevoller. Bovendien zit je met alle toegepaste API’s veel meer aan de knoppen van je verkoopstrategie.

Dashboard vol data

Als klap op de vuurpijl, als kers op de taart, kunnen we er ook nog een hightech datadashboard aan toevoegen. Om de effecten van al die API’s te overzien.

Geïnteresseerd?

Andere Digital expertises

Insights