SEO en SEA
Hele dikke vrienden met Google.
Content
We hebben het altijd al gezegd: content is nog steeds King. En Google wordt hier met de dag slimmer in. Google indexeert namelijk inmiddels niet alleen op pagina-niveau, maar ook op delen daarvan. Maar als je een aantal interessante zoekwoorden achter elkaar plakt, heb je nog geen goede tekst. En Google kan niet voorkomen dat bezoekers de website direct weer verlaten als ze teksten tegenkomen die inhoudelijk niet kloppen, die niet inspireren, die niet aanspreken. Google rekent je er wel op af. Een extra kracht om toe te passen is neuromarketing. Bij WADM houden wij met het schrijven altijd rekening met alle denkstijlen. Zo wordt SEO nog waardevoller.
Onder een vergrootglas
Betere resultaten in de zoekmachine levert meer op aan bezoekerszijde. Meer likes, meer fans, meer verkoop, meer opdrachten, meer toekomst. De technische prestaties van de website zijn hierbij onmisbaar. Websites moeten sneller, gebruiksvriendelijker (bezoekers hebben geen geduld meer), je site moet superfit zijn. Google waardeert het als je je technische zaakjes goed op orde hebt. Je zet SEO in omdat je naast (online) adverteren – onder meer adverteren via Google Ads (SEA) – ook organisch meer bezoekers wilt genereren en een hogere conversie wilt halen. WADM levert bizar goede technische sites die met hun performance scores stuk voor stuk de perfecte bijdrage laten zien voor SEO waar je niet omheen kunt.
Google pleasen
Alles draait om conversie. De technische basis moet het uitgangspunt zijn, de site moet de perfecte UX-beleving meekrijgen, slimme linkbuilding draagt enorm bij en qua content is de aansluiting op de doelgroep mega belangrijk. Met SEO ben je voortdurend Google aan het pleasen. Maar daar krijg je wel wat voor terug.
Geïnteresseerd?
Andere Digital expertises
-
PIM
Eenduidige productinfo. Lagere kosten. Hogere online conversies.
-
Applicaties
Sales gedreven. Conversiegericht.
-
WordPress
Misschien wel het beste Content Management Systeem.
-
Data-integratie
API’s om van data, jouw eigen big data te maken.
-
Klantportalen
Bied je klanten gemak en inzicht met jouw selfservice klantportaal.
-
E-commerce
E-handel, e-handel en nog eens e-handel.
-
Websites
Technisch hoogstaand, communiceert beter.