Digital

Websites

Technisch hoogstaand, communiceert beter.

Een goeie website vertelt met een uitgekiende inhoud het juiste verhaal en voldoet ook aan een reeks technische hoogstandjes. Dat vraagt nogal wat van onze UX- en digital experts die ‘m ontwerpen en bouwen. Maar als zij wederom een gelikte, high performance site hebben afgeleverd, heb je een sterk middel in handen. Om je doelgroep te informeren, lekker te maken, aan je te binden, producten te verkopen, vast te houden. En tot eeuwige fans te maken.

Opvallen en vasthouden

We zorgen ervoor dat jouw website, onderdeel uitmaakt van de corporate strategie. De gekozen merkstrategie moet op de website net zo te herkennen zijn als in die andere éénenzeventig communicatiemiddelen. Daarom zijn websites bij ons ook Whole Brain ingericht en dat betekent dat we met alle denkstijlen tegelijk rekening houden. Legt dat de lat voor onze UX-designers nog hoger? Yep. Maar daar zijn we aan gewend, met het bijbehorende design. Plus de woorden die met regelmaat op een weegschaaltje worden gelegd. Google die – dat mogen we wel zeggen – inmiddels beste maatjes is geworden met onze SEO-analisten. Het gaat om vindbaar zijn. Opvallen. Aantrekken. Vasthouden. Terugkeren.

Op maat en opnieuw

Onze digital experts hebben een handvol doelstellingen in het vizier. Altijd maatwerk leveren. Geen enkel merk en geen enkele branche is hetzelfde. Of het nu om een website gaat, een webshop, of een combi. Een high performance website afleveren, is het enige dat telt voor onze digital helden. Klaar voor conversie en met maximale focus op een hoge laadsnelheid, om maar een paar belangrijke te noemen. Je wilt namelijk niet dat je doelgroep afhaakt omdat je website een eeuwigheid nodig heeft om te laden (kan Google trouwens ook niet zo waarderen). Dat vraagt om maatwerk. Daarom zijn we experts in WordPress geworden, misschien wel het meest uitgebreide en gebruiksvriendelijke CMS dat er bestaat. En flexibel. Want net als jouw merk, moet je website meegroeien. Define. Code. Repeat.

Het uiterste uit je website persen

En dan zijn er natuurlijk nog allerlei koppelingen mogelijk. Met ERP, CRM, PIM. Tijdens die technische fundering kijken we of er niet te veel onnodige koppelingen in gaan zitten waardoor de site langzamer wordt dan nodig is. Scheelt bovendien in onderhoud (en dus prijs) op de lange termijn. Wil je dat wij de online doelstellingen voor jouw website in kaart brengen? Geef maar een seintje.

Geïnteresseerd?

Andere Digital expertises

Insights