WordPress
Misschien wel het beste Content Management Systeem.
Content in eigen hand
Het mooie aan WordPress is dat mensen met een beperkte technische know-how het eenvoudig kunnen gebruiken (onze klanten) en digital experts zoals de onze kunnen er de meest hoogstaande websites mee creëren. Onze sites worden door onze klanten gebruikt om te informeren, data te vergaren en aan te sturen op verdere interactie. Bijna altijd meertalig toegepast en steevast ingezet op de actuele online doelstellingen. Een website – ook een WordPress website – moet voor jou werken, niet andersom. Daarom dient de website altijd aan te sluiten op de positionering van je merk. En aan de andere kant moet het als communicatiemiddel aansluiten op je sales funnel en conversie genereren.
Op de groei
Als bedrijf, als merk wil je voortdurend verder groeien en de wijze waarop WordPress wereldwijd elke dag verder evolueert, past daar bijzonder goed bij. Technisch blijft het up to date. Je website kan qua structuur en inhoudelijk voortdurend worden uitgebreid door de eindeloze mogelijkheden (er bestaan letterlijk duizenden plugins). En tja, WADM houdt met haar opdrachtgevers natuurlijk continu de merkstrategie tegen het licht. Dus ook de rol van de website of webshop daarin. Een nieuw gedeelte erbij en/of een bestaand deel op non-actief zetten, zou zomaar kunnen passen binnen de actuele strategie. En altijd zoekmachine geöptimaliseerd door de nodige SEO plugins. WordPress is met zo’n 40 tot 45% aandeel binnen de wereldwijde sites misschien wel het beste Content Management Systeem.
Geen geheimen
Ook het uiterste uit je CMS halen? Voor onze UX designers is WordPress een walhalla, zowat alles is mogelijk. Voor onze digital experts, onze front-end en back-end developers, is WordPress de tweede natuur, nagenoeg geen geheimen voor ze.
Geïnteresseerd?
Andere Digital expertises
-
PIM
Eenduidige productinfo. Lagere kosten. Hogere online conversies.
-
Applicaties
Sales gedreven. Conversiegericht.
-
SEO en SEA
Hele dikke vrienden met Google.
-
Data-integratie
API’s om van data, jouw eigen big data te maken.
-
Klantportalen
Bied je klanten gemak en inzicht met jouw selfservice klantportaal.
-
E-commerce
E-handel, e-handel en nog eens e-handel.
-
Websites
Technisch hoogstaand, communiceert beter.