Sales activatie
Met een goed concept je sales team in gang zetten.
Ernaast zitten
Naast de ingenieus bedachte invulling van een conversiegerichte landingspage, DM-actie of sales-presentatie komt het succes van een activatie-strategie ook vaak aan op: bellen. Simpelweg de telefoon pakken en afspraken maken. Scoren. Los van diverse trainingen die we geven, zitten onze sales experts regelmatig naast verkopers, salesmedewerkers, of accountmanagers die afspraken willen maken. Om bijvoorbeeld dat nieuwe product te mogen toelichten bij hun prospects. Bellen – met de nodige doorvraagtechnieken – is een vak apart. Dat je heel goed kunt leren, zeker als onze experts naast je komen zitten.
Met de eer strijken
Sales activatie betekent doelen stellen. Als je zoveel producten wilt verkopen, heb je daar zoveel klanten voor nodig. Een op de zoveel zegt ‘ja’ en dus weet je hoeveel gesprekken je moet voeren. Dan weet je ook hoeveel keer je moet bellen en hoeveel mails of DM-pakketjes er vooraf nodig zijn om de rode loper uit te rollen voor jouw verhaal. Enzovoort, enzovoort. Sales activatie is vooral uren maken, lijstjes afvinken en doordouwen. En met de eer strijken. Als je de gestelde kpi’s weet te bereiken.
Om te scoren
We weten donders goed wat wij aan jullie vragen als we ondersteunen bij sales activatie. Daarom zijn we bij het traject ervoor – de activatie-strategie – enorm gedreven om een opvallend concept neer te leggen om het leven van verkopers een stuk makkelijker te maken. Om te scoren.
Geïnteresseerd?
Andere Human expertises
-
HBDI® profielen
Hoe we denken, is vergelijkbaar met hoe we kopen. En dat is interessant.
-
Workshops
Als je weet hoe het werkt, wordt het alleen maar leuker.
-
Moderating
Een scheidsrechter met verstand van communicatie is goud waard.
-
Onboarding
Verbinding maken en verbinding houden.
-
Recruitment
Alle energie die je stopt in de werving van nieuwe collega’s.
-
Trainingen
Wij helpen je met het vertellen van een nieuw verhaal.