B2B website voor Zoontjens dakbestratingen
Project
Veel aannemers kennen Zoontjens vaak nog als ‘Zoontjens Beton’, producent en leverancier van Dreentegel. En dat is prima. Maar Zoontjens zit ook aan tafel bij architecten als Coop Himmelb(l)au en Frank Gehry. Dacht mee over de daken van Louis Vuitton, BMW en NEMO. Dát was niet zichtbaar op de website, anno 2019. De nieuwe positionering en brand identity, waar WADM ook verantwoordelijk voor is, moest nu ook online een podium krijgen.
Aanpak
WADM heeft voor Zoontjens een meertalige website ontwikkeld, waarin de nieuwe positionering volledig tot zijn recht komt. Voorzien van blogs, projecten en visie-pagina’s. Ook ontwikkelden we een calculator-tool die als online lead generator dient. De tool berekent op basis van tegellengte en breedte, hellingtype en kleurvoorkeur, direct het benodigd aantal tegels en draagsystemen. Vervolgens produceert de tool een keurige sheet met alle vrachtgegevens, zoals gewicht en het aantal pallets.
Resultaat
Op de website wordt elke denkstijl geactiveerd met verschillende soorten informatie en boodschappen. Zoontjens kan zo online multi-level communiceren. Recht-toe-recht-aan met de aannemer. Beschouwend met de architect. Berekenend met de ontwikkelaar. All together now, op een converterende website, anno 2020.
Bekijk het resultaat
‘Now, more than ever, we feel like making a difference when targeting huge real estate developers, architectural firms, landscapers or contractors in Europe. Our brand story and brand promise are truly differentiating from all others in our industry. This helps us to offer market leading advice about the transformative elevated landscape.’