
Met BrainSells® activeren we alle denkstijlen.
BrainSells® is onze methodiek om elk communicatievraagstuk Whole Brain te benaderen. Het speelt in op vier verschillende denkstijlen die mensen gebruiken. Zo bepalen wij de koers van jouw communicatie die het beste resultaat oplevert. Het zorgt voor meer inzicht over jouw merk en betere interactie met jouw doelgroepen.
Elke BrainSells-aanpak
verloopt in vier fasen
Met Think halen we onverwachte inzichten van een onderneming boven tafel. Relevante informatie over producten en diensten, over klanten, over de organisatie, over de markt en concurrenten en over online prestaties. Dat resulteert in scherpe constateringen, concrete doelstellingen en een heldere merkbelofte.
Alle inzichten vertalen we in Make op een creatieve manier naar opvallende communicatie. De tekstuele en visuele vertaling van de merkbelofte. Het levert een doeltreffend overzicht op van het creatieve concept met bijbehorende uitingen en resultaatgerichte boodschappen. Voor meer omzet, meer klanten, meer aandacht, meer begrip of meer clicks.
In fase Do bepalen we welke boodschappen en communicatie-middelen, -momenten en -plekken het grootste effect zullen hebben. Welke doelgroepen de meeste prioriteit moeten krijgen. Welke budgetten nodig zijn en welke planning we aanhouden om de communicatie-strategie succesvol uit te voeren.
Met Think, Make en Do is de communicatie-strategie compleet. Maar zonder Act is die gedoemd te mislukken. Daarom begeleiden en sturen wij onze klanten. We regisseren de communicatie van hun medewerkers, verbeteren de competenties die nodig zijn en produceren alle communicatie-tools die ze daarbij moeten gebruiken.

- - 01
- - 02
- - 03
- - 04

- - 01
- - 02
- - 03
- - 04

- - 01
- - 02
- - 03
- - 04

- - 01
- - 02
- - 03
- - 04

Met Think halen we onverwachte inzichten van een onderneming boven tafel. Relevante informatie over producten en diensten, over klanten, over de organisatie, over de markt en concurrenten en over online prestaties. Dat resulteert in scherpe constateringen, concrete doelstellingen en een heldere merkbelofte.

Alle inzichten vertalen we in Make op een creatieve manier naar opvallende communicatie. De tekstuele en visuele vertaling van de merkbelofte. Het levert een doeltreffend overzicht op van het creatieve concept met bijbehorende uitingen en resultaatgerichte boodschappen. Voor meer omzet, meer klanten, meer aandacht, meer begrip of meer clicks.

In fase Do bepalen we welke boodschappen en communicatie-middelen, -momenten en -plekken het grootste effect zullen hebben. Welke doelgroepen de meeste prioriteit moeten krijgen. Welke budgetten nodig zijn en welke planning we aanhouden om de communicatie-strategie succesvol uit te voeren.

Met Think, Make en Do is de communicatie-strategie compleet. Maar zonder Act is die gedoemd te mislukken. Daarom begeleiden en sturen wij onze klanten. We regisseren de communicatie van hun medewerkers, verbeteren de competenties die nodig zijn en produceren alle communicatie-tools die ze daarbij moeten gebruiken.
Merken die BrainSells® kozen voor hun positionering
Gegarandeerd succes
Onze BrainSells-methodiek zorgt voor:


