Succesvolle strategie met een waardevol resultaat.
We helpen je met het vinden van de beste communicatie-aanpak voor jouw vraagstuk. Voor fusies, merkstructuren, product-lanceringen of positioneringen ontwikkelen we een strategie die effectief én uitvoerbaar is. En belangrijker nog: een blijvende waarde creëert in een veranderende wereld.
Neurowetenschap
als leidraad
Raak mensen in hun brein
In al onze strategie-trajecten gebruiken we inzichten en instrumenten uit de neurowetenschap. Daardoor snappen we hoe het menselijk brein informatie verwerkt. En hoe die hersenen op communicatieprikkels reageren. We weten dus hoe je mensen in hun brein raakt en hoe je ze in beweging zet.
Met effectieve tools
Onze communicatiestrategieën toetsen we altijd Whole Brain®, net als ons creatieve werk. Zodat we alle denkstijlen bij mensen kunnen activeren. Daarnaast gebruiken we tools voor predictive eye-tracking vanuit ’s-werelds grootste neurale netwerk. We maken jouw communicatie-uitingen daarmee effectiever dan andere bureaus dat kunnen. Een waardevol resultaat,
Strategy expertises
-
Employer branding
Maak jezelf als werkgever onweerstaanbaar voor bestaand en nieuw personeel.
-
Merkstrategie
Haal het uiterste uit je merk.
-
Content-strategie
Ontwikkel relevante content die op het juiste moment voor je werkt.
-
Digitale strategie
Gebruik technologieën die je bedrijfsprocessen verbeteren
-
Activatie-strategie
Verander mind-sets en breng personeel en klanten in beweging.
-
Verkoopstrategie
Verkoop meer producten of tegen een hoger tarief.
-
Creatieve strategie
Ontwikkel een strategisch merkkompas voor alle communicatie-uitingen.
-
Business strategie
Verhoog bedrijfswaarde door slimme merkproposities.
De beste inzichten
Identity Scan
Wat is de identiteit van jouw merk of onderneming? Wat is de bijpassende boodschap? Welke denkstijlen in de hersenen spreek je daarmee aan? Of juist niet. Wij brengen dat helder in kaart met de Identity Scan van BrainSells®, onze methodiek om elk communicatievraagstuk vanuit verschillende denkstijlen te benaderen. Zo bepalen wij de koers van de communicatie die het beste resultaat oplevert.