Nieuwe identiteit en online presence voor connector-fabrikant MiraMotion
Project
MiraMotion, voortkomend uit het Duitse bedrijf EFN, is een essentiële leverancier van connectoren voor de auto-industrie. Als de auto-industrie verschuift naar elektrische voertuigen, staat EFN bekend om zijn flexibele, snelle en kwalitatief hoogwaardige productie van connectoren. Nu streeft het bedrijf ernaar uit te breiden naar andere sectoren en landen met geautomatiseerde productielijnen.
Uitdaging
EFN’s specialisatie in just-in-time productie van kleine series vormt een belemmering voor groei. Uitbreiding naar nieuwe markten en internationale productie vereist een transformatie naar efficiëntere, geautomatiseerde productiesystemen. EFN heeft WADM benaderd voor hulp bij het herpositioneren, visualiseren en online zichtbaar maken van deze nieuwe fase.
Oplossing
Tijdens een Think Branding sessie in Duitsland met Duitse ingenieurs en Letse productieleiders heeft WADM de toekomstvisie van EFN onder de loep genomen. Aan de hand van de BrainSells®-methodiek zijn deze visies omgezet in een nieuwe bedrijfsnaam, Whole Brain positionering en visuele identiteit, resulterend in de geboorte van MiraMotion.
Impact
MiraMotion breidt snel uit met nieuwe productielocaties in Letland, Azië en de VS, waarbij handmatige processen plaatsmaken voor semi- of volautomatische productielijnen. Naast de auto-industrie worden connectoren nu ook aangeboden in diverse andere sectoren, evenals productielijnen en Manufacturing As A Service. WADM ondersteunt deze transformatie met duidelijke communicatie, zowel online (via website en SEO) als in presentaties en documentatie. MiraMotion is klaar voor een veelbelovende toekomst.
‘I have full trust in your expertise and recommendations’