Werk

Eén naam, één visie en één merk in het hart van bouw en vastgoed

Aanpak

Intern biedt deze aanpak helderheid aan iedereen binnen Brink. Ook de collega’s van Ibis voelen zich meer dan ooit deel uitmaken van Brink (dat in de tijd van de ‘Groep’ nooit het geval was). Synergie wordt groter, wordt intern meer en meer zichtbaar en cross-selling tussen de domeinen wordt meer dan ooit ingezien en makkelijker gemaakt. Met één merk. Met één gezamenlijke uitdaging. En één gezamenlijk verhaal. ‘Het kloppend hart van bouw, infra en vastgoed’ wordt inmiddels (ook extern) met trots uitgedragen.

Resultaat

WADM adviseerde Brink middels een merkenstrategie-sessie. Conclusies: Brink is het gezamenlijke, overkoepelende, sterke merk; ‘Groep’ wordt niet meer in oude vorm gecommuniceerd; Management Advies, Financial Structures en Software worden domeinen vallend onder het merk Brink; Ibis wordt de naam voor het softwareproduct. Met nieuwe productnamen is rekening gehouden. WADM heeft een volledig nieuwe positionering ontwikkeld voor het merk Brink. En dito uitstraling.

Bekijk het resultaat

www.brink.nl/kloppend-hart

56Meer dan vijftig kenmerkende eigenschappen zijn gefilterd op onderscheid, opvallendheid en relevantie.
262.144Talloze mogelijkheden met een designgrid dat vier kleuren verdeeld over drie kolommen en rijen.

‘WADM helped us with our new brand strategy. It is a very professional organisation. The people within WADM put the client first and are flexible in realising the goals of the client.’

Kasper Nieuwstraten, partner at Brink

Meer weten?