Werk

User-experience- en webdesign om bewuster te beslissen

Door de overname van Roxit door Visma veranderde het productportfolio van Roxit. En daarmee ook meteen hun boodschap naar de markt. Visma Roxit schakelde WADM in voor de herdefinitie van hun boodschap en portfoliostrategie. Vervolgens moest dat allemaal ook in het design van de nieuwe website worden toegepast.

Aanpak

Visma Roxit wilde haar nieuwe website door in-house developers laten ontwikkelen. Voor de strategie en het design werd WADM ingeschakeld. Via meerdere sessies zijn de sales funnels en vereiste functionaliteiten bepaald. Hierna heeft WADM binnen het project de volledige functionele en visuele ontwerpen uitgevoerd. Voor de Roxit developers zijn high end stylesheets ontwikkeld waarin HTML-componenten en CSS zijn gedefinieerd.

Resultaat

In het project heeft co-creatie met de in house developers geleid tot een onderscheidende online aanwezigheid die kenmerkend is voor Visma Roxit. Er lag bij oplevering een compleet pakket aan coderingsonderdelen klaar waarop de eigen ontwikkelaars van Visma Roxit de website konden bouwen.

Bekijk het resultaat

https://www.roxit.nl

23Templates met compleet design voor websitepagina’s op desktop computers en mobiele schermen.
44Afzonderlijke componenten waarmee alle pagina’s, filters en navigatie in de website worden opgebouwd.

‘WADM really helped us to work out our business strategy into a communication strategy. The team is very agile, hand-ons and knowledgable.’

Ed Schravesande, Chief Commercial Officer at Visma Roxit

Meer weten?