Werk

Website voor ’thought leader’ in ruimtelijke inrichting

Inzichten

Voor alle denkbare doelgroepen moest Brink een nieuwe website hebben met een heldere boodschap en perfect verwoorde diensten en producten. Sowieso had WADM te maken met een samensmelting van wat nu aparte sites zijn voor Brink Groep, Brink Management / Advies en Ibis. Eén nieuwe, kwalitatieve website met een logische structuur en frisse uitstraling conform het nieuwe design.

Aanpak

We ontwikkelden een nieuwe merk-website met een geïntegreerd werken-bij gedeelte. Daarnaast kan Brink met het handige CMS systeem zelf event-pagina’s aanmaken en content beheren. Een website die de positionering van Brink verstevigt en tevens gekoppeld kan worden aan Brink product-websites.

Resultaat

De nieuwe website ondersteunt de aantrekkelijkheid van Brink als (potentiële) opdrachtnemer. Met slimme filters worden kennis, kunde, markten, producten, projecten en mensen van Brink gevonden en omschreven. Zodat Brink ook beter zichtbaar wordt en helder gepositioneerd als werkgever. Waarbij ‘personal branding’ van alle vakinhoudelijke en operationele experts die bij Brink rondlopen niet alleen een goed beeld geven van de werksfeer aan nieuwe werknemers. Het draagt ook bij aan de (terechte) trots van alle huidige medewerkers.

Bekijk het resultaat

www.brink.nl

59%Ruim de helft meer bezoekers in 2021 en 39% meer organisch verkeer naar de website.
43/1Brink staat met 43 zoekwoorden op de eerste plek in Google zoekresultaten.

‘WADM helped us with our new brand strategy. It is a very professional organisation. The people within WADM put the client first and are flexible in realising the goals of the client.’

Kasper Nieuwstraten, partner at Brink

Meer weten?