Klantportalen
Bied je klanten gemak en inzicht met jouw selfservice klantportaal.
Producten en reputatie verkopen
Voor een opdrachtgever in de medische sector ontwikkelden wij een klantportaal voor artsen, chirurgen. Daar konden zij met hun eigen login en in hun eigen digitale omgeving de juiste informatie verkrijgen die voor hun specifieke cases in hun praktijk van belang was. Geen producten verkopen, geen e-commerce, maar pure serviceverlening in combinatie met een zuivere vorm van reputatieversterking. Voor een leverancier van maritieme onderdelen en producten richtten wij – in het verlengde van de webshop – een klantportaal in waar klanten ook de benodigde handleidingen, demo’s en achtergrondinformatie konden vinden. De meerwaarde van een klantportaal zit ‘m in dat ‘beetje’ extra dat je kunt leveren in de markt. Een klantportaal is dus niet alleen voor klanten, maar kan net zo goed meerwaarde leveren aan leveranciers, gebruikers, medewerkers. Eigenlijk aan alle stakeholders die je maar kunt bedenken.
Onderdeel van je digitale strategie
Digitaal kan je alle kanten op. Als het maar aansluit bij je digitale strategie die je, als het goed is, tot in de puntjes uitgewerkt hebt. Voor het grootste automotive grossiersnetwerk ter wereld hebben we een eigen portaal ontwikkeld. Hiermee worden garagisten in Nederland op hun wenken bediend. Met gereedschappen, trainingen, assistentie op locatie, pro-certificering, kennis van wetgeving. Het portaal vormt een uitgekiend onderdeel van de marktbenadering. Wij zijn ook officieel Bynder partner. Bynder biedt oplossingen voor o.m. Digital Asset Management en is als marketing portal heel handig voor merken die media, beeld en documenten breed toepassen in marketing en sales. Wij voorzien jou van de complete inrichting van (en ondersteuning bij) deze systemen.
Websites en portals
Een website is geen portal. En een portal moet je absoluut niet gebruiken als je website. Twee verschillende tools, met een eigen doel, die elkaar perfect aanvullen.
Geïnteresseerd?
Andere Digital expertises
-
PIM
Eenduidige productinfo. Lagere kosten. Hogere online conversies.
-
Applicaties
Sales gedreven. Conversiegericht.
-
WordPress
Misschien wel het beste Content Management Systeem.
-
SEO en SEA
Hele dikke vrienden met Google.
-
Data-integratie
API’s om van data, jouw eigen big data te maken.
-
E-commerce
E-handel, e-handel en nog eens e-handel.
-
Websites
Technisch hoogstaand, communiceert beter.