Human

Trainingen

Wij helpen je met het vertellen van een nieuw verhaal.

‘Leuk hoor, wat die jongens en meisjes bij WADM bedenken om mijn producten beter te verkopen. Maar dat kan ik niet zomaar even reproduceren.’ Nee. Dat snappen we. Daarom zijn trainingen heel handig. Om de boodschap – die je hele organisatie gaat verkondigen de komende jaren – na te kunnen zeggen. Op jouw manier natuurlijk. Maar ook om te oefenen hoe je de bedachte sales tools hierbij het beste kunt gebruiken.

Succes door training

Vaak is het het sales team dat we trainen. Binnendienst, buitendienst, het verkoopverhaal is bij uitstek het verhaal waar de corporate boodschap in verweven moet zijn. En ook dat doen we Whole Brain®. Bij het trainen van presentaties bijvoorbeeld, staan we stil bij HBDI® profielen en de verschillende denkstijlen. Welke vragen krijg je op je afgevuurd en hoe kan je daar het beste op antwoorden? Voor een internationaal sales team, dat aan de slag ging met een door ons ontwikkelde sales-app, hebben we alle digitale onderdelen en gadgets stap voor stap toegelicht en getraind. Training vormt de start van een succesvolle campagne.

Training en tools

Het succes van training staat of valt met de middelen die je team tot zijn of haar beschikking heeft. Welke communicatiemiddelen passen het beste bij het verhaal dat je te vertellen hebt? En hoe komen die middelen dan het beste tot z’n recht? Digitaal? Kan je makkelijk schakelen van online naar offline als het nodig is? Kan je wat achterlaten bij de klant? Heb je de laatste update tot je beschikking? Heb je verschillende communicatie tools bij je waarmee je het verhaal nog beter kunt vertellen? Hoe onderscheidend is het zodat het blijft hangen?

Overtuigen kan je leren

Een verhaal vertellen moet je oefenen. Zelfs een goed verhaal wordt er nog beter door. Door teams te trainen met behulp van Whole Brain® technieken zijn er bijna geen vragen meer waar ze geen antwoord op weten. Met kennis van alle denkstijlen wordt overtuigen een stuk makkelijker.

Geïnteresseerd?

Andere Human expertises

Insights